Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Me@My: Köszönöm szépen a linket! Ismerem ezt az oldalt, de ezt még nem is láttam. Igyekszünk a számukat n... (2011.06.19. 06:31) Változások
  • Nikletty: A cukor terheléssel akkor IR-t néz szerintem... vagy arra hajlamot... úgy tudom, hogy sok PCO-snál... (2011.06.18. 19:48) Változások
  • Nikletty: Szia! Szurkolok! Majd írj! (2011.06.03. 10:44) Talán most
  • Nikletty: Akkor drukkolok, egyszer csak történhet csoda, hisz azért van esély, soha nem lehet tudni... ;-) E... (2011.05.08. 17:57) Megjött
  • Me@My: Igen, a mesterséges vitaminokról beigazolódott, hogy bizony károsak a szervezetre nálunk. (A szegé... (2011.05.06. 06:04) Megjött
  • Utolsó 20

free counter

Aloe-ra fel!

2010.12.02. 18:10 - Me@My

Címkék: aloe

Érdekes dolog történt velem a minap...

Nagy nehezen rászántam magam, hogy elmegyek a fodrászhoz. Legalább négyet útba ejtettem, de mind be volt zárva. Aztán elmentem egy soron következőhöz, ahol a fodrász és a vendég között zajló beszélgetésnek akaratlanul is hallgatója lettem.

A téma engem is érintett: babavárás. Elmesélték, hogy milyen sokan próbálkoznak ismeretségi körükben, de sikertelenül. Aki szeretne gyereket, valószínüleg már jártas a témában, hogy a XXI.század betegségei mind a férfiakat, mind a nőket érinti.

Nos, szóba került az is, hogy ők milyen sok párnak segítettek már az aloes- termékekkel. Kiderült, hogy arról a termékcsaládról van szó, amelynek a löttyét én is ittam és nálam tényleg óriási változást eredményezett. De nem folytattam tovább, mert elég költséges egy kanna is. Elmeséltem otthon a páromnak és azt mondta, hogy megpróbáljuk. Van egy ismerőse, aki ezeket a termékeket forgalmazza. Felkerestük a múlt héten. Ő megkérdezte egy orvos ismerősét, hogy mit javasol. Kedden megrendeltük, szerdán már itt is volt.

A kúra a következő lesz:

  • Mindkettőnknek fél-fél deci aloe sűrítmény reggel és este.
  • Napi két szem fejenként a méhpempő kapszulából.
  • Napi két szem mindkettőnknek a béta karotinból.
  • És napi két szem fejenként a Maca-ból.

Kíváncsi leszek...

A bejegyzés trackback címe:

https://babavaroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr582488939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nikletty · http://niklettyfamily.gportal.hu/ 2010.12.07. 18:27:51

Kívánom hogy segítsenek! Drukkolok
S milyen jó, hogy hozzájuthattok.
Puszi

Nikletty · http://niklettyfamily.gportal.hu/ 2010.12.07. 18:36:08

Gyere azért majd kicsit a pici babára is, adj majd életjelet ;)

Me@My 2011.01.01. 18:24:28

Köszönöm a drukkot! Még egy hónapot végigcsinálunk, hiszen a hímivarsejteknek 72 nap kell az újratermelődéshez, de utána nem hiszem, hogy folytatjuk. Elég sokba kerül...
Szívesen benéznék a fórumra, csak olyan elkeserítő, hogy mindenki babásodik, nekünk meg sehogy sem jön össze. Persze nekik örülök, csak magam miatt szomorkodok.


süti beállítások módosítása