Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Me@My: Köszönöm szépen a linket! Ismerem ezt az oldalt, de ezt még nem is láttam. Igyekszünk a számukat n... (2011.06.19. 06:31) Változások
  • Nikletty: A cukor terheléssel akkor IR-t néz szerintem... vagy arra hajlamot... úgy tudom, hogy sok PCO-snál... (2011.06.18. 19:48) Változások
  • Nikletty: Szia! Szurkolok! Majd írj! (2011.06.03. 10:44) Talán most
  • Nikletty: Akkor drukkolok, egyszer csak történhet csoda, hisz azért van esély, soha nem lehet tudni... ;-) E... (2011.05.08. 17:57) Megjött
  • Me@My: Igen, a mesterséges vitaminokról beigazolódott, hogy bizony károsak a szervezetre nálunk. (A szegé... (2011.05.06. 06:04) Megjött
  • Utolsó 20

free counter

Új fejezet

2012.07.05. 16:38 - Me@My

Címkék: mensi

Újra itt vagyok... 

Igaz, most nem konkrétan a babavárás a téma, de szeretném lejegyezni a változásokat. 

Megismerkedtem valakivel, amely arra az elhatározásra ösztönzött ismét, hogy tegyek valamit a rendes menses ügyében. Elkezdtem inni ismét a gyógyteákat; szedek folsavat és méhpempőt, olykor gyógygombát; iszok aloét és néha búzafű levet. Előző hónapban mértem a reggeli hőmet és szomorúan tapasztaltam, hogy megakadt 36,3 °C-on. Se fel, se le nem ment soha. Ebből arra következtetek, hogy nincs peteérésem. Igazából semmi változást sem vettem észre az első hónapban a mensin, hogy ennyi hatás éri a petefészkeimet, ill. a hormonjaimat. Talán csak annyi, hogy piszok erős és hosszadalmas PMS kíséretében tört rám. A második hónap eléggé meglepett. A 8. cn-on volt pici barnázás, aztán semmi. Arra gondoltam, hogy netán ovus vérzés, bár nekem ilyen sosem volt még. Aztán egy hét múlva 2 napig barnázás (ez sem szokott lenni) és most megjött. Már második napja tart, bár mennyiségileg még mindig nem az igazi, de mintha normalizálódna a dolog több évnyi szunnyadás után. Viszont piszok szarul vagyok... 16.cn-on kezdődött ez a korai mensi, pedig 23 naponta szokott megjönni. És eszméletlen hányingerrel, szédüléssel és alhasi fájdalommal jár. Kíváncsi vagyok, hogy ez most miért van és, hogy a köv. héten vajon nem jön meg ismét? A párommal igaz nem védekezünk, de nem is sokszor vagyunk együtt. Most külföldön kapott munkát, így sokszor 1,5 hétig nem is látom. Szóval, gyerek dologban nem is gondolkodok, hiszen képtelenség lenne összehozni, ha ő pont a megfelelő időpontban nincs is itthon. Egyelőre élvezzük a sexet és remélem, hogy nálam is elkezdődik valami javulás. Hozzá kell tennem, hogy most hízókúrán vagyok és egyre több olyan dolgot is megeszek, amit eddig nem tettem. Ez a mostani mensin pozitívumként is érzékelhető. Nagyon remélem, hegy elindult valami javulás...

A bejegyzés trackback címe:

https://babavaroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr404631366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása