Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Me@My: Köszönöm szépen a linket! Ismerem ezt az oldalt, de ezt még nem is láttam. Igyekszünk a számukat n... (2011.06.19. 06:31) Változások
  • Nikletty: A cukor terheléssel akkor IR-t néz szerintem... vagy arra hajlamot... úgy tudom, hogy sok PCO-snál... (2011.06.18. 19:48) Változások
  • Nikletty: Szia! Szurkolok! Majd írj! (2011.06.03. 10:44) Talán most
  • Nikletty: Akkor drukkolok, egyszer csak történhet csoda, hisz azért van esély, soha nem lehet tudni... ;-) E... (2011.05.08. 17:57) Megjött
  • Me@My: Igen, a mesterséges vitaminokról beigazolódott, hogy bizony károsak a szervezetre nálunk. (A szegé... (2011.05.06. 06:04) Megjött
  • Utolsó 20

free counter

A műtét után

2012.08.25. 20:03 - Me@My

Címkék: méhen kívüli terhesség

Eltelt 5 hét a műtét óta...

Mensi rendesen megjött pontosan, még a tüszőm is menetrend szerint megrepedt félidőben. Mintha semmi sem történt volna. Viszont pokoli fájdalmaim voltak az első nap, azt hittem ott pusztulok el.

4.héten kellett visszamenni kontrollra, mindent rendben talált. Elküldött még UH-ra, ahol beszélgettem kicsit a hölggyel, aki nagyon kedves volt. Mondtam neki ezt az 1 napos mensit és bizony ő is megerősített, hogy nagyon vékony a méhnyálkahártyám. Elképesztő, hogy sehol egy orvos, aki ezzel tudna valamit kezdeni. Bezzeg fel tudják írni azt a kurva fogamzásgátlót. 

Mondtam ennek a dokinak, hogy valamit kezdjünk már ezzel. Kérdezte, hogy mit szedtem, mondom a Tri-Regolt. Elszörnyülködött, hogy még forgalomban volt akkor, amikor szedtem. Egy hormonlaborba ugyan elküldött és megbeszéltük, hogy kb.2 hét múlva visszamegyek rákszűrésre is, de a fenét sem érdekli az egész. Az sem zavarna már, ha valami gyógyíthatatlan betegségem lenne. Belefáradtam már mindenbe!

Igazságtalannak tartom az életet! Nekem mindig mindenért meg kell küzdeni, míg másnak az ölébe pottyan minden. Folyton szenvedek a munkahellyel, mert bárhova megyek, a főnököm belém szeret. Állandóan fel akarnak szedni a pasik, de ez egyáltalán nem boldogít, mert vagy 3 gyereke van, vagy nős, vagy a főnököm vagy könnyed kapcsolatot akar. És amikor úgy érzem, hogy végre egy olyan férfi, akit tudnék szeretni és hozzám való, jön egy ilyen tragédia és lelép. 

Mi jóság van ebben a rohadt életben?????? Nagyon el vagyok most keseredve! Nem motívál sem a munkám, a magánéletem ennyi idősen egy nagy 0, gyereket meg már kedvem sincs szülni ezek után. Erre a világra meg főleg nem. És a legrosszabb, hogy elvesztettem a hitem...

A bejegyzés trackback címe:

https://babavaroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr644731688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása