Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Me@My: Köszönöm szépen a linket! Ismerem ezt az oldalt, de ezt még nem is láttam. Igyekszünk a számukat n... (2011.06.19. 06:31) Változások
  • Nikletty: A cukor terheléssel akkor IR-t néz szerintem... vagy arra hajlamot... úgy tudom, hogy sok PCO-snál... (2011.06.18. 19:48) Változások
  • Nikletty: Szia! Szurkolok! Majd írj! (2011.06.03. 10:44) Talán most
  • Nikletty: Akkor drukkolok, egyszer csak történhet csoda, hisz azért van esély, soha nem lehet tudni... ;-) E... (2011.05.08. 17:57) Megjött
  • Me@My: Igen, a mesterséges vitaminokról beigazolódott, hogy bizony károsak a szervezetre nálunk. (A szegé... (2011.05.06. 06:04) Megjött
  • Utolsó 20

free counter

Új év, új szemlélet

2011.01.02. 14:51 - Me@My

Címkék: gondolatok

Először is nagyon boldog új évet mindenkinek!

Úgy gondoltam, hogy most valami más megközelítésből szemlélem a témát... Nem említettem eddig, hogy életem pár évvel ezelőtt jelentősen megváltozott. Szüleim révén nem kaptam vallásos nevelést, így a hit nem volt része az életemnek. Ugyan katolikusként meg vagyok keresztelve, de ismeretem ezen a téren ennyiben ki is merült.

2008. januárjában fordulóponthoz érkezett az életem és azóta Isten az életem része. Nagyon sokat foglalkoztam a témával, az emberi kapcsolatokkal, ok-okozati összefüggésekkel stb. De ahogy belemélyedtem a Biblia háttérismereteibe, szóhoz sem tudtam jutni. Mindent leszögezve elmondhatom, hogy az ember saját gondolatait csak nyugodt körülmények között tudja megélni, rendezgetni, értékelni. Sajnos a mai rohanó világban erre alig marad erőnk és időnk.  Pedig az egészséges lélek és az egészséges test nem létezhet 'Csendes percek' nélkül.

Magamról tudom, hogy a hitem, a kapcsolatom Istennel milyen erős volt akkor, amikor nem ragadtak magukkal a napi feladatok. Most viszont alig tudom az agyamat kikapcsolni, hogy el ne felejtsek valamit és minden időben rendben legyen. Nehezen tudok ráhangolódni ilyenkor a lelki feltöltődésre...

Ma, elmentem a közeli templomba istentiszteletre és látom, hogy be kell iktatni a lelki táplálékot is az életembe, mert hit nélkül minden tervem üres szövevény. Ebből következően a ma délutánt olvasgatással, gondolataim rendezgetésével töltöm és Istenbe vetett hitemet szeretném erősíteni. Miért? Épp az előbb olvastam egy pdf-et - gyermekszuletes - és be kell látnom, hogy Istennek ismét igaza van!

Ha valakinek megvan Jackie Mize: Gyermekszületés természetfeletti módon c. könyve vagy olvasta, kérem írjon róla valamit! Nagyon kíváncsi lennék rá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babavaroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr312554277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fogtunder.. 2011.03.15. 17:22:10

Szia!
Nekem is nagyon kéne az a könyv. Ha esetleg azóta már megkaptad vagy tudod hol lehet letölteni nagyon jó lenne, mert már régóta keresgélem, de csak olyan oldalt találtam ahol meg lehet rendelni.:S

Me@My 2011.05.03. 14:03:51

@fogtunder..: Bevallom, hogy eddig még nem keresgéltem, de megnézem.


süti beállítások módosítása