Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Me@My: Köszönöm szépen a linket! Ismerem ezt az oldalt, de ezt még nem is láttam. Igyekszünk a számukat n... (2011.06.19. 06:31) Változások
  • Nikletty: A cukor terheléssel akkor IR-t néz szerintem... vagy arra hajlamot... úgy tudom, hogy sok PCO-snál... (2011.06.18. 19:48) Változások
  • Nikletty: Szia! Szurkolok! Majd írj! (2011.06.03. 10:44) Talán most
  • Nikletty: Akkor drukkolok, egyszer csak történhet csoda, hisz azért van esély, soha nem lehet tudni... ;-) E... (2011.05.08. 17:57) Megjött
  • Me@My: Igen, a mesterséges vitaminokról beigazolódott, hogy bizony károsak a szervezetre nálunk. (A szegé... (2011.05.06. 06:04) Megjött
  • Utolsó 20

free counter

Most mit csináljak?

2011.01.06. 13:53 - Me@My

Címkék: gondolatok

Volt már valakinek vérzés nélküli mensese?

Nos, nekem ez a legutóbbi annak nevezhető. Minden ugyanúgy zajlott, mintha megjönne: előtte kicsit többet ettem, rendesen fájt az alhasam, szédülés, fáradtság. Ez ált. kezdődik 4-5 nappal mensi előtt és az 1.nap, ahogy megjön, el is múlik. Ugyanígy szépen lejátszódott most is, csupán nem jött meg.

Az aloe sűrítmény egész biztosan nem okozta ezt, hiszen egyszer már ittam egy kannával és pont pozitívan hatott. Az 1 napos mensiből 5 naposat csinált. Egyedül a multi maca-ra tippelek, hogy valamit csinálhatott ami miatt nem volt vérzésem.

Persze felmerülhet a terhesség gyanúja is, de az ébredési hőmérsékletem csupán 36,5 volt ma reggel, tehát nem valószínű. Szerintem nekem aligha fog sikerülni a babó...

Olyan rossz, hogy bármi problémám van nőgyógyászati téren, nincs senki, akinek lenne valami érdemleges ötlete, hogy mitől.

A bejegyzés trackback címe:

https://babavaroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr472564890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nikletty · http://niklettyfamily.gportal.hu/ 2011.01.06. 17:48:32

Na, azért csak teszteljél!

Mérted az elejétől fogva,vagy csak most? Mert ha elejétől fogva nézted látnánk mikor volt pé-d és mikor kéne megjönnie... de ha nega a teszt, és nem volt pé még, lehet ez most egy ilyen ciklus, vagy csúszik a pé ennyit, vagy nem volt egyet pé és várakozni kell hogy megjöjjön...

Én drukkolok, hogy pozi teszt legyen, egy mérés nem mérés!

Puszikák


süti beállítások módosítása