Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Me@My: Köszönöm szépen a linket! Ismerem ezt az oldalt, de ezt még nem is láttam. Igyekszünk a számukat n... (2011.06.19. 06:31) Változások
  • Nikletty: A cukor terheléssel akkor IR-t néz szerintem... vagy arra hajlamot... úgy tudom, hogy sok PCO-snál... (2011.06.18. 19:48) Változások
  • Nikletty: Szia! Szurkolok! Majd írj! (2011.06.03. 10:44) Talán most
  • Nikletty: Akkor drukkolok, egyszer csak történhet csoda, hisz azért van esély, soha nem lehet tudni... ;-) E... (2011.05.08. 17:57) Megjött
  • Me@My: Igen, a mesterséges vitaminokról beigazolódott, hogy bizony károsak a szervezetre nálunk. (A szegé... (2011.05.06. 06:04) Megjött
  • Utolsó 20

free counter

Kétségek

2010.08.21. 08:00 - Me@My

Címkék: kaáli

Gyönyörű lett a karom a vérvétel után! Jó nagy piros pacslivá változott tegnap. Éreztem is, hogy fájt, amikor beleszúrta a tűt és zsibbadt utána.

Ma reggel ismét sikerült összeolvasnom minden rosszat a lombikról. Daganatok kialakulásának esélye nő a hormonkezelés hatására, nagyobb a gyerekeknél is a veleszületett betegségek aránya és ha csak azt nézem, hogy a fogigátló után milyen tünetem lett és az orvosok csöppnyi figyelmet sem szentelnek... hát, valahogy nincs bizodalmam bennük. Főleg, hogy tényleg azt érzem, hogy ipari termelésként folyik az eljárás. Szerintem nagyon fontos, hogy az orvos részéről érezzük a segíteni akarást, de én ennek aprócska jelét sem látom. Amíg a kivizsgálások folytak és önköltséges alapon ment a dolog, kedvesek voltak valmelyest. Amint a kezelésbe átcsap a dolog - ami már támogatott - mintha az a jószándék is elillant volna.

Hogy bízzam rá magam valakire, aki felé nem érzem a biztonságot vagy valami kis elemi támogatást, hogy minden rendben lesz. Lehet, hogy ez csak a belső intuíció. Ismerve magam, valahogy mindig többet érzékelek két ember kapcsolatából, mint az emberek többsége. És most egyértelműen negatív a tapasztalatom.

Sokan azt tartják, hogy mindent a cél érdekében. Vajon megéri-e? Lehet, hogy lesz egy csöppségem, akit ugyan nagyon vártunk, de 15 év múlva rákban meghalok, mert ki tudja hogy reagál a szervezetem a sok pacsurira. Ezen a héten két naponta rezeg a föld, kiszámíthatatlan időjárás, katasztrófák sorozata és ki tudja mi a fenéből fogom felnevelni, hiszen munkám sincs... Szóval, lehet hogy el kéne fogadnom a tényeket, mert semmi sincs ok nélkül. Annyira tényleg nem kecsegtető a jövő, hogy minden áron ragaszkodni kellene hozzá.

O.K. Legyünk pozitívak! Sikerül a picit összefabrikálni. Nálam eddig minden rendben, páromnak igen aktív spermái vannak. Nem iszunk, nem dohányzunk, szedünk vitaminokat, igyekszünk egészségesen élni. Egész életemet tanulással töltöttem, ha netán oda kerülne a sor, valamit csak tudnék kamatoztatni. De ilyen műéletbe, környezeti katasztrófáknak kitett életben lesz-e egészsége? Lesz-e még az egészséges élethet szükséges feltétel az ő életében? Na most, egy pár jó döntést hoz-e azzal, ha foggal-körömmel gyereket akar? Egy anya általában a legjobbakat akarja a gyermekének. Ha mindent megteszünk azért, hogy gyermekünk legyen, akkor nem lehet, hogy most a saját boldogságom a fontosabb, mert hogy a gyereké ilyen esélyekkel nem sok.

Ha csak azt nézzük, hogy a férfiak spermaszáma drasztikusan lecsökkent, egyre több nő szenved PCO-ban vagy endometrózisban, akkor orvosok nélkül gyereket sem tudunk csinálni? A XXI.század közepére, végére a lombik lesz a jövő üzletága.

De akkor miért vágyok mégis saját csemetére?

A bejegyzés trackback címe:

https://babavaroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr542236638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brekibogyó · http://dinagyuri.blogspot.com/ 2010.08.26. 16:22:27

Kedves Roni!
Átérzem az aggodalmad. Ha jól tervezel, nekem pedig úgy tűnik, hogy igenis így teszel, élhető jövője lesz a gyermekednek. A romlás nem mindig megállíthatatlan, Csak hinnünk kell benne, hogy a gyermekeink képesek lesznek fordítani egyet a világ kerekén.
A természet teszi a dolgát. Ha nem is mindig tökéletesen. :)
Minden nő életében eljön az idő, amikor elkezd vágyódni egy gyermek után. Még azok is, akik ezt tagadják. Szerintem egy nő élete az anyasággal válik teljessé. Nekünk van egy spontán fogant gyerkőcünk, de a második babához már nekünk is segítségre lesz szükségünk.
Az orvosoddal, ellátással kapcsolatos averziód is átérzem. Én azt mondom, merj váltani ha szükségét érzed. Én a terhességem 15. hetében váltottam. Egy voltam a futószalagon egy kioktató, vaskalapos nőnél. Nem éreztem jól magam. Olyan orvosra váltottam, akinél nem éreztem kényszernek a vizsgálatokat, akivel meg tudtam beszélni minden apró bajom, kérdésem.
Kívánom, hogy sikerüljön felülmúlnia az anyai ösztönnek minden rossz érzésed és kételyed. Továbbá azt, hogy idővel boldog babavárásban legyen részed!

Dina

Me@My 2010.08.26. 18:50:55

@Brekibogyó: Köszönöm a hozzászólásod, most nagyon jól jön minden szó. Nem tudom mi tévő legyek. Vágyom a baba után, hiszen most érzem elérkezettnek az időt hozzá. Azt hiszem, hogy mindent megteszek, hogy a természet végezze a munkáját - nem vagyok a gyógyszeripar híve - de páromra rányomta a bélyegét a sok mesterséges anyagbevitel és nem annyira él a természet adta lehetőségekkel. Mindenkinek ajánlom Bokor Katalin (www.bokorkatalin.hu) és Tóth Gábor (www.vizkoz.slk.hu/tothgabor) előadásait, honlap-információit. Én nagyon sokat tanultam Tőlük! És most itt állok egy ilyen beavatkozás előtt, világosan látva, hogy milyen következményei lehetnek. Mert ez a sok hormon, amit adnak, valamikor kicsapódik az egészségre. Félő, hogy mi nőkre ill. a babóra vagy annak leszármazottaira. Ráadásul az orvosi oldalról tapasztalt érdektelenség miatt a bizalmam nincs meg, hogy ők segíteni akarnának. Nem fordítottak semmi figyelmet felém és a problémámra. Szóval, nem tudom...


süti beállítások módosítása