Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Me@My: Köszönöm szépen a linket! Ismerem ezt az oldalt, de ezt még nem is láttam. Igyekszünk a számukat n... (2011.06.19. 06:31) Változások
  • Nikletty: A cukor terheléssel akkor IR-t néz szerintem... vagy arra hajlamot... úgy tudom, hogy sok PCO-snál... (2011.06.18. 19:48) Változások
  • Nikletty: Szia! Szurkolok! Majd írj! (2011.06.03. 10:44) Talán most
  • Nikletty: Akkor drukkolok, egyszer csak történhet csoda, hisz azért van esély, soha nem lehet tudni... ;-) E... (2011.05.08. 17:57) Megjött
  • Me@My: Igen, a mesterséges vitaminokról beigazolódott, hogy bizony károsak a szervezetre nálunk. (A szegé... (2011.05.06. 06:04) Megjött
  • Utolsó 20

free counter

Két hete késik

2011.01.16. 19:32 - Me@My

Címkék: gondolatok

Bizony, már két hete nem jött meg...

Már annyi mindenre gondoltam, hogy nocsak! Dec. 27-28-án lett volna esedékes, de folyamatosan mensi szerű fájdalmaim vannak azóta is. Egyéb más PMS-szerű tünetek is jelentkeznek, tehát nagyon-nagyon megvisel engem most ez a ciklus. Köszönhetően a drága multi macanak!

Kíváncsi lettem volna, hogy hol tarta  ciklusom, ezért elkezdtem hőmérőzni. Mivel másfél hét alatt minden nap 36,6-ot mutatott a mérő, ezért gyanús lett a dolog. Párom beavatott, hogy neki alkoholos hőmérője van, ami nem megbízható. Remek! Még egy kiindulópontot találtam, hogy január 9-10-én észleltem a Billings-módszer vizsgálati tárgyát. Igaz, nekem peteéréskor és mensi előtt is ugyanolyan, így most egyedül erre tudok hagyatkozni. Gondoltam, hogy vagy most hétvégén megjön, mivel egy héttel mensi előtt szokott ilyen lenni vagy épp akkor volt peteérésem, ebből következően jövő hét hétvégén kéne megjönnie.

Már ez a két hét is gyötrelmes volt, hogy mikor jön meg vagy mi lehet a baj és most még egy hét... Elhatároztam, hogy nem tesztelgetek, mert kicsi az esély, hogy összejött volna a babó. Ha netán mégis, akkor inkább kiélvezem az első jeleket... Bár most vagy másfél hete nem szedem a macat, így az is lehet, hogy most próbál helyrerázódni a ciklusom.

Megosztok még valamit veletek! A multi macanak volt egy nagyon érdekes hatása! Párom nagyon fel van pörögve tőle ez tény. Bevallom, én is éreztem rendesen a hatását. Viszont amiről még nem hallottam ennek kapcsán... Pont két hete olyan intenzív, három napig tartó érzés fogott el, hogy azt hittem belehalok, ha nincs sex. Szinte fizikai fájdalmat  vagy valami őrült erős pulzálást éreztem lent. Ezt el sem mertem mondani a páromnak.  Kinevetne. De döbbenetes volt! Amint együtt voltunk, azonnal elmúlt. Az is lehet, hogy csúszott a peteérésem és a maca felerősítette kicsit a dolgot. Áh! Csak tippelgetek, közben ezer dolog lehet a háttérben. Csak abban reménykedek, hogy nagy bajt nem csinált és rendeződik a ciklusom... vagy hátha mégis sikerrel jártunk...

Most kíváncsian várom mi fog történni.

A bejegyzés trackback címe:

https://babavaroblog.blog.hu/api/trackback/id/tr802588537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nikletty · http://niklettyfamily.gportal.hu/ 2011.01.21. 17:50:21

Húha, hát én is! Drukkolok!
Én olyat még soha nem hallottam, hogy a maca a nőnél gondot okozott volna....

Ilyen jó kedvet csinál, azt a... :P :D


süti beállítások módosítása